Godt nytt år

Et riktig godt nytt år til deg. Vi skriver 2017 og et nytt år ligger helt i startfasen. Nytt år er nesten synonymt med nyttårsforsetter og starte på et nytt og bedre liv. 

Selv har jeg ingen nyttårsforsetter. Burde sikkert spist mindre sjokolade, men det vet jeg at det hadde blitt en skikkelig smell før eller senere, så da er det best å la det være. 

Et nyttårsforsett bør være noe realistisk og noe som man bør klare å gjennomføre. Det trenger ikke å være noe stort heller. Selv tenker jeg at jeg skal fortsette i sammen driv som i 2016. 

Jeg har allerede satt meg noen mål. Og det er å løpe halvmaraton i juni. Etter en lengre fraværsperiode på grunn av ankelskade og sykdom, har det blitt dårlig med trening de siste par månedene. Men nå begynner kroppen å bli samarbeidsvillig og klar igjen og da er det bare å starte med opptrening igjen. Det gleder jeg meg til. Er det noe som gir overskudd, så er det en treningsøkt. 

Hmm… jo, jeg har kanskje et nyttårsforsett, og det må være å bli flinkere til å oppdatere bloggen. Takk for at du titter innom. 

Legg igjen en kommentar

